Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hanteren wij binnen onze praktijk enkele huisregels. Deze zijn opgesteld om de kwaliteit en veiligheid van onze zorg te waarborgen. Door bij ons een afspraak te maken en deze bij te wonen, gaat u akkoord met dit reglement.
Tijdens het eerste consult doen we een intake: dit bestaat uit een vraaggesprek, een lichamelijk onderzoek en – indien mogelijk – een eerste behandeling.
Neem het volgende mee naar uw eerste afspraak:
- Een geldig legitimatiebewijs
- Eventueel een verwijzing van uw arts of specialist
- Een schone handdoek (ook voor vervolgafspraken)
Na het inplannen van uw eerste afspraak ontvangt u een bevestigingsmail. Voor vragen mag u altijd contact met ons opnemen.
Ter voorbereiding op uw behandeling kunnen wij u vragen een digitale intake of andere vragenlijsten in te vullen. Wij verzoeken u dit minimaal 48 uur voor uw eerste afspraak te doen. Dit helpt uw fysiotherapeut om u zo goed mogelijk te kunnen behandelen.
Bij het afsluiten van uw behandeltraject evalueren we samen de voortgang en het resultaat. Indien nodig sturen we een rapport naar uw huisarts of verwijzer.
Wij streven voortdurend naar kwaliteitsverbetering. Na afloop ontvangt u, mits u hiermee instemt, een korte anonieme vragenlijst per e-mail. Uw mening wordt zeer gewaardeerd.
Uw persoonlijke gegevens worden bij ons strikt vertrouwelijk behandeld volgens de richtlijnen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Ons volledige privacyreglement is op te vragen bij de balie of via onze website.
In onze praktijk:
- Wordt u altijd behandeld in een afgesloten behandelruimte.
- Kunnen stagiairs meekijken of behandelingen uitvoeren, alleen na uw toestemming.
- Worden rapporten voor externe partijen alleen gedeeld via officiële aanvraagprocedures.
Wij doen ons uiterste best om u op een deskundige en prettige manier te behandelen. Mocht u toch ontevreden zijn over uw behandeling of een ervaring willen delen, bespreek dit dan met uw fysiotherapeut. Komt u er met uw fysiotherapeut niet uit, dan kunt u terecht bij de directie of praktijkondersteuner. Komt u er samen niet uit, dan kunt u een klacht indienen via:
- De Geschillencommissie van het KNGF
- Het Regionaal Tuchtcollege
Daarnaast horen we het graag als u een onveilige of vervelende situatie heeft ervaren. U kunt dit melden bij de balie of per mail. Alle klachten worden behandeld volgens de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ).
Heeft u vragen over dit reglement of onze praktijk? Neem gerust contact op via onze website (www.fysiowalvoort.nl) of telefonisch via 076-2100500.
Fysio in regio Etten-Leur nodig?
Fysio Walvoort is de beste keuze.
Bel voor een afspraak! Tel.: 076-2100500
What's App: +31 (0)6-39730081
Volg ons op:
Praktijk voor Fysiotherapie en Manuele Therapie M. Walvoort
Van Rooylaan 138
4871 TZ Etten-Leur
T: +31 (0)76-2100500
info@fysiowalvoort.nl